Tredje mars :)

Jag satt precis och kollade vad det var jag skrev sist och insåg då att det var en vecka sedan ! Jag som trodde att det bara var några dagar . Jag kan i alla fall säga att denna veckan har gått fortare än vanligt . Jag åkte som sagt var till Sebbe i fredags och vi har kommit ytterligare en bit i lägenheten , fått ner kartonger och sånt i förrådet . Nu saknar detaljerna som gardiner , blommor , tavlor m.m. Vi har även lite möbler kvar att köpa som t.ex. databord , skohylla , nattduksbord , tv - bänk och soffbord :)
APU - platsen trivs jag på , det är bra personal och det är spännande att vara på en förskola som jag inte visste existerade innan ;)

Idag , eller ikväll kanske man ska säga , ska jag dammtorka mitt rum för i helgen vankas det storstädning ! Det är inte roligt att ha framför sig men det är väääldigt skönt när det är gjort :) Jag måste också få en del gjort i läxväg och packa ihop kläder och andra nödvändigheter som jag måste ha när jag bosätter mig i Jkpg senare i veckan :)

Föresten , jag trodde att jag skulle få studiebidraget denna månaden och inte lön för att jag jobbat för få timmar så man kan säga att jag blev positivt överraskad när jag insåg att jag fått både lön och studiebidrag . Jag hade tänkt fel , det är den 25 denna månaden som jag får lida för att jag bytte bort min jobbhelg , inte roligt :( Nu ska jag försöka vara glad för att jag faktiskt fick en slant nu i februari , det är ju jääääättelångt kvar tills den 25 :) Önska kan man ju alltid . . .


Om det ändå vore så väl . .

Ps: När jag sparade denna bilden (som för övrigt är tagen från google) så sparade jag denna på skrivbordet så nu kan man säga att jag har jättemycket pengar på skrivbordet x) . Ds.


Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

Då vet man var man ska leta efter dina pengar, då ;)

2011-03-03 @ 18:25:51
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Sara

Sv; Jaa precis ;)



Hörrödudu , jag såg i din blogg att du hade namnsdag i måndags , grattis :D

2011-03-03 @ 19:26:45
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0