En lördag med Pippi är en bra lördag

Kom precis upp från ett varmt bad med en touch av hemmaspa ;) Förutom schampo , balsam och två hade jag också : facescrub , bodyscrub , ansiktsmask och hårinpackning ! Så nu är jag troligtvis den renaste tjejen i stan :)

Idag har jag varit ganska effektiv om jag får säga det själv ! På förmiddagen gjorde vi det sista som var kvar av storstädningen och efter maten satte jag mig att plugga samtidigt som jag hade på Pippi Långstrump i bakgrunden :) Två filmer hann jag med : På rymmen med Pippi Långstrump och Pippi Långstrump på de sju haven . Jag fick gjort en hel del må ni tro ! Förövrigt vill jag säga att Pippi är en klok tjej , tänk om jag var som henne ! Vad roligt jag hade haft det då :)

Nu ska jag kila ner och kolla om inte maten är klar snart , magen kurrar (undra vem som kom på ordet kurrar , rent logiskt borde det heta magen hungrar eller nått) ! Tjing

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0