Första maj

Idag är det första dagen på en ny månad . Nästa gång vi byter månad är det inte många dagar kvar till student och bal :) Åhhh vad jag läängtar ! Samtidigt känns det helt sjukt att det är jag som tar studenten i år . Det har alltid varit alla andra i släkten som man firat i juni . Då har jag tänkt att det snaaaart är min tur men då har det kännts väldigt långt borta och nu kan jag inte fatta att den dagen snart är här :)

I fredags var jag hemma från skolan vid 16.30 . Sedan hann jag knappt äta innan vi skulle in till Ulricehamn med ett flyttlass till syrrans lägenhet ! När vi sedan kom hem var jag mer död än levande . Jobbade mellan 10 - 16 igår och när jag kom hem åkte jag in och mötte upp de andra i Emmas lägenhet där det fixades och pillades . Idag pluggade jag på förmiddagen och eftermiddagen åkte mamma och jag en tredje gång till Emma i Ulricehamn för att hjälpta till att skruva ihop lite möbler som Emma , Erik och mamma roade sig med att köpa igår på Ikea :) Erik körde , mamma var med som hjälpreda / smakråd och Emma betalade ;)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan jag kryper ner i min nybäddade säng :) Åh det luktar underbart , speciellt när det har hängt ute som det gjort i dag ! Hoppas att ni haft en fin helg !

Veckan som kommer ser jag inte direkt fram emot . Det är bl.a. nationella prov och rapportinlämning ! Blää :( Om jag inte uppdaterar vet ni ju varför ! Antingen är jag död eller så håller jag på att avlida av allt pluggande !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0