Fredag

Sitter i skolan just nu . Väntar på att engelskan ska börja .Två timmar är avklarade - en timma återstår ! Det är drygt ! Men jag har , tro det eller ej , fått en del gjort :) Jag har skrivit klart engelskan ( med vääääldigt stor hjälp av Regina och Anna ) Tack ! Sedan har jag även skrivit pyttelite på naturkunskapen .

Helgen består av jobb , både lördag och söndag ! Pengarna rullar in som de ska , därför drar syrran och jag till Borås på lördageftermiddag för att kolla på lite smått och gott där . Jag hoppas att turen är på min sida så att jag inte kommer hem med händerna tomma :) Kvällen spenderas i Ulricehamn med god mat ( förhoppningsvis ) och en snäll syster ;)

Nu ska jag försöka att vara lika aktiv som innan ! Vi hörs :)


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

God mat får du alltid i mitt sällskap. Snäll är jag alltid, det vet du väl?!

2011-05-20 @ 21:05:14
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv ; Jaa du kanske har rätt ;)

2011-05-22 @ 19:50:00
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0