Söndagkväll

Vill börja med att säga att jag inte jobbade i onödan igår , inte idag heller för den delen . Så vitt jag vet är jag fortfarande vid liv . Jag är en seg jävel ;) Lite läskigt är det ändå att bl.a. Island har haft ett vulkanutbrott i helgen :o Dagen har förövrigt varit bra . Det var helt okej att spendera sex timmar på ICA . Eller nu ljög jag - det var helt okej att spendera sex timmar på ICA så länge man hade dubbelt betalt i tankarna ;)

Vädret är pissigt ! Usch , det regnar och mullrar ute . Vi får väll se om det värre . Nu ska jag göra iordning  tills imorgon och ta en varm skön dusch , det kan jag behöver efter att ha sprungit ut i ösregnet och dragit ur ElKlippo / ElKaro ( = den självgående gräsklipparen ! ) . Anledningen till att han har två namn är att pappa inte kan bestämma sig , haha ! :)

Imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar . Det viktigaste av allt , en dag närmare bal och student !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0