Två veckor kvar

Om exakt två veckor springer vi ääääntligen upp på den där rangliga ställningen och skriker för fulla muggar ! Om två veckor är det ääääntligen dags för den dagen som man har väntat på i flera åra . Jag pratar givetvis om STUDENTDAGEN ! :D

Annars då ? Joo det knallar och går . Hade temadag i skolan idag vilket var helt okej :) Jag (jag var kanske att ta i men det är jag som sett till att det har blivit gjort) har lagat stenskott på bilen ! Innan jag åkte hem för att dammsuga stannade jag till hos farfar som var ensam hemma och höll han sällskap en stund . Om en stund ska jag möta upp mamma i affären för att hjälpa henne där . Sedan ska vi troligtvis bege oss till Gällstad . Tro det eller ej men det var faktiskt inte jag som kom med förslaget ;)

Ha en fin eftermiddag allihopa !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0