11-11-11

Även jag ska dra mitt strå till stacken och uppmärksamma att det är den elfte november tjugohundraelva idag . Det är faktiskt ganska häftigt men det har varit lite väl överdrivet kan jag tycka ;)

Sitter just nu och kollar på Pelle Svanslös , ni vet den julkalendern som gick för några år sedan ( kanske ganska måna ? ) .  Den senaste veckan har jag även kollat färdig på alla avsnitt av Skilda Världar fram till säsong tre , Full Frys och Mysteriet på Greveholm :) Har kommit in i en sån period då jag älskar att kolla på gamla serier !

Min frånvaro här på bloggen beror på att jag inte har vetat vad jag ska skriva , plus att det har varit lite andra saker som gjort att jag prioriterat bort bloggningen . De senaste dagarna har det blivit en aning kallare vilket gör att vintern börjar närma sig . Det är på tiden , kan jag tycka , eftersom att vi redan är inne i november ( hjälp , vart tar tiden vägen ? ! ) . Jag har även varit en sväng i Gislaved . Mamma var och hälsade på en vän så jag agerade chaufför och tillbringade timmarna hos en studiekamrat medan mamma och hennes goda vän sipprade vin och pratade värre än tio höner i ett hönshus !

Imorgon står det jobb på schemat mellan 10 - 16 . Sedan kommer jag begrava mig i tentaplugg fram tills onsdag middag . Detta betyder att jag antagligen inte kommer att uppdatera så mycket närmaste tiden heller , om jag inte måste beklaga mig över hur synd det faktiskt är om mig , men det återstår att se ;)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0