Sömntuta

Kan börja med att säga att Edvins tappra försök att få mig att må bättre lyckades ! Jag känner mig fortfarande inte helt friskt , fast frågan är om jag någonsin kommer att bli det ? ;) 

Idag somnade jag både på dit -och hem vägen till Borås . Inte nog med det . Mitt på dagen var vi lediga i tre timmar i väntan på seminariet . När vi hade fått lite gott i magen var vi alla överrens som att sova . Vi var sjukt trötta ! Sagt och gjort , vi leta upp ett rum med (o)bekväma soffor och fåtöljer . Jag ställde ihop två fåtöljer och stensomnade en stund . Det var såååå skönt ! Vet inte om de andra somnade men jag sov gott där en stund i alla fall ;) Välbehövligt men nu undrar jag hur jag ska kunna somna ikväll ? Förhoppningsvis lär det inte vara något problem .

Helgen ser ut att bli fin ! Imorgon vankas det utgång med tre brudar i Borås och på lördag ska Johanna firas som fyllt år tidigare i veckan . Kvällen avslutas i Gisleparken tillsammans med Basshunter !

Ditt Ord :)
Postat av: L

Går det verkligen inte att somna kan du ju alltid titta förbi Kroken och umgås med mig så jag slipper känna mig ensam ;)

2011-11-24 @ 20:32:00
URL: http://jagfinns.wordpress.com/
Postat av: Sara

haha jaa det kan jag ju ;) Fast "titta förbi" är väll kanske att ta i :D

2011-11-24 @ 21:06:15
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0