Tillåt mig att skratta

Kom precis på vad jag drömde inatt vilket fick mig att skratta högt . Egentligen var det inte särskilt roligt . Eller jo , det var det visst det ! Det är något som aldrig skulle inträffa i verkligheten , och det är jag väääldigt glad över . Det hade blivit jobbigt .

Morgondagens förläsning och studiegruppsarbete är inställt vilket betyder att jag slipper åka dit eftersom att det var det enda vi hade imorgon . Glad chey :D Sitter dock här med huvudvärk och känner mig en aning hängig så det blir tidigt i sängs ikväll och hoppas på att må lite bättre imorgon :) Funderar dock på att se några avsnitt av Full Frys , Edvin har en förmåga att alltid få en att må bättre . Om han även kan bota min huvudvärk och min hängighet ( säger man så ? ) återstår att se ;)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0