Jag gillar tisdagar

Med lite hjälp från syrran är jag snart äntligen klar med sammanfattningen av avhandlingen . vilken befrielse ! Ska ta tag i det sista kapitlet imorgon då jag har hemmastudier , liksom idag . . . Två dagar till Borås är det som gäller för mig denna veckan , måndag och torsdag . Nu måste man väll kunna säga att jag har klarat hälften eller ? ;) Det är ju bara en dag som återstår ! Idag är det tisdag vilket betyder zumba , zumbatisdagar gillar jag :)

Helgen bestod som sagt av jobb . En ganska rörig sådan . I lördags när jag stod i kassan på morgonen kom jag på att jag inte hade tagit bort mascaran på ögonlocken , tur att det bara hann komma en kund innan jag kom på det ! I söndags råkade jag välta ner en tom glasflaska i golvet vid kassan . Jag lyckades också välta ut en hink med skurvatten en kvart innan vi skulle stänga som dessutom rann in under glassfrysen . Detta resulterade att jag kom hem lite senare än vad jag normalt brukar ;)

Igår fick en kurskompis och jag spontant för oss att klippa oss . Sagt och gjort . Vi går till en frisör med drop - in och vi fick träff direkt . Vi blir klippta samtidigt ( kanske bäst att tillägga att det inte var av samma frisör ifall någon efterbliven inte förstod det , haha ) . Överlag är jag jättenöjd men nu i efterhand hade jag velat ändra på en sak , men det är ju skitsamma . Såhär nöjd var det längesedan jag var efter ett frisörbesök !

Hoppas ni har haft en fin och solig ( men blåsig ! ) dag :)

Ditt Ord :)
Postat av: L

BILD!

2011-10-26 @ 07:21:34
URL: http://jagfinns.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0