Lördag

Dagarna går fort och det är snart en vecka sedan jag uppdaterade här . Det har hänt en del i veckan som gått . VFU : n är nu slut och jag har varit i Borås i två dagar . I fredags vikarierade jag på förskolan som jag haft VFU på :) Trots att det inte var längesen jag var så var det ändå skönt att vara tillbaka ! Efter jobbet igår åkte farmor och jag till Gekås . Jag kan säga såhär ; Det var inte bara vi två som tänkte att det inte skulle vara mycket folk en fredag eftermiddag ! Det var sjukt många bilar på parkeringen när vi kom men det var inte så farligt när vi väl kom då det är ganska stor yta att vara på . Men farmor och jag kämpade på ändå och i halvlek gick vi upp till tredje våningen och fick lite mat i oss . Idag har jag varit iväg en sväng samt tvättat och slagit in de två första julklapparna ! Det gäller att vara ute i god tid !

Just nu sitter jag och kollar på gårdagens avsnitt av IDOL på tv4 play . Om en stund tänkte jag krypa ner i ett varmt bad . Ikväll kommer en fin vän hit . Vi ska laga och äta gott :)

Ha en fin lördag !

Ditt Ord :)
Postat av: DR

Trevlig kväll!

2011-10-15 @ 21:41:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0