Söndag

Det är återigen söndag och helgen har som vanligt bara rusat förbi trots att den har varit ganska lugn . I fredags sov jag en stund när jag kom hem från VFU:n , trots det var jag inte särskillt mycket piggare och somnade ganska tidigt . Lördagen var också relativt lugn . Efter frukosten la jag mig framför tv:n och kollade på fredagens avsnitt av idol och några kriminalavsnitt av bl.a. CSI :) Innan lunch påbörjade jag min sammanställning av min VFU uppgift men det gick sådär så jag la ner det ganska fort igen . Lagom till lunch ( till och med lite senare ) kom syrran hit . Efter maten skulle hon jobba och jag plugga . Hon var väldigt effektiv men jag somnade som en stock i sängen efter att ha vunnit över henne i wordfeud . När jag vaknade var det kaffedags och sedan var det förberedelse inför kvällen . Pappas försenade födelsedagspresent var att bli bjuden på Kabyssen . Gott var det och jag befann mig i matkoma resten av kvällen ! Jag slapp hämta Erik i Månstad och vi hann inte byta däck på peggan . Jo men detta blev en ganska mysig helg ändå ;) 

Ditt Ord :)
Postat av: Michelle

Din header är sjukt fin:)

2011-10-14 @ 10:29:23
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket :)

2011-10-15 @ 14:37:41
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0