Fin helg

Tänkte att jag skulle hunnit skriva ett till inlägg i fredags men jag hann inte med det . Helgen har i alla fall tillbringats hos min syster . Vi har bowlat , lagat mat , kollat på hyrfilmer , nördat Skilda Världar och Wordfeud  ( haha ) . En mysig helg som borde göras om ♥ 

Känns lite fuskigt att jag inte har något lov när alla andra har det men det är sådant man får tåla . Har ju snart jullov . Det är inte långt dit . Vi är snart inne i november och sedan går det bara utför . Har nästan lite julstress redan ? ! Det är helt sjukt ! Hoppas den saken ändrar på sig ;) 

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig :)

Ditt Ord :)
Postat av: L

Wordfeud, minsann? Vill du ha en ny motståndare?

2011-10-30 @ 19:41:00
URL: http://jagfinns.wordpress.com/
Postat av: Sara

Sv ; Ja , det säger jag minsann .. Lägg till mig ; brunettsara :)



Och du , du kan inte sluta blogga ! Det förbjuder jag !

2011-10-31 @ 18:02:41
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0