Godmorgon

Dagarna går fort , vi är redan inne i September månad vilken är höst för mig . Löven börjar ändra färg och falla från träden och det temperaturen sjunker sakta nedåt . Idag är det riktigt mysigt väder ute , solen skiner och värmer lite extra nu när det börjar bli kyligare ute . Om jag bara hinner ska jag gå ut och fota i eftermiddag :) 

Veckan som har varit har bestått av lite allt möjligt . Jag har , som sagt , börjat på Högskolan i Borås . Vi mjukstartade inte utan körde på i 110 redan i tisdags . Samtidigt som jag har försökt att hitta / få tag på all kurslitteratur har jag samtidigt försökt att befinna mig i rätt lokal på rätt tidpunkt . Jag kan säga att det är inte så enkelt som det låter ! 

I fredags fyllde pappa 50 år . Det firades med Öppet Hus som blev väldigt lyckat . Mycket mat blev det över så det lär vi väll få leva på resten av året känns det som ;) Jag kom inte hem förrän vid fem så jag missade de första timmarna , även besöket av hela släkten på mamma sida . Synd , men det kommer fler tillfällen . Jag var i skolan mellan 12.30 - 16.00 . Jag tog vita faran och åkte in en stund tidigare för att köpa ny mobiltelefon . Än så länge är jag väldigt nöjd och jag hoppas att det fortsätter så också . 

Igår skulle jag egentligen pluggat flitigt men istället tog jag vara på det fina vädret samtidigt som jag gjorde nytta . Jag tvätta bilen och sedan gjorde jag även en invändig städning . Nu funderar jag på att be farmor köra mig till bussen imorgon så inte bilen blir skitig , haha ! Riktigt så illa är det inte , den blir skitig förr eller senare ändå ! Igår eftermiddag var vi en sväng hos kusinerna och sedan var kusin Anna här på kvällen . En mysig avslut på lördagen !

Nu ska jag sätta fart med pluggandet ! Ha en fin söndag !



Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0