Söndag , som en fredag

Idag är det söndag vilket innebär att helgen snart är slut . Jag har dock ingen söndagsångest eftersom att jag har hemmastudier både på måndag och tisdag , vilket innebär att det känns nästan som fredag för mig idag ;) 

Helgen har spenderats i Ulricehamn och i Hökensås . Direkt när jag kom hem från skolan vid strax efter fem i fredags packade jag bilen och begav mig till syrran . Kvällen spenderades med kinamat , Idol och World Tour of Skåne med Johan Glans . Det blev ingen sen kväll då vi gick upp strax innan åtta igår . Vid tio befann vi oss på Hökensås med en dag där tävlingar i Boccia & Varpa stod på schemat . Jag var dock inte med utan hejade glatt på istället då jag tycker det är roligare . Vi har haft otroligt tur med vädret då vi inte fått en regndroppe på oss under hela helgen . En helg där jag inte tänkt något på skolan eller något annat stressrelaterat . En helg som jag , kortfattat , behövde ! 

På hemvägen släppte jag av Emma i Ulricehamn och stannade där för lunchpaus . Tuppade av en stund i soffan och begav mig sedan hemmåt . Lite piggare är jag nu men det blir nog en tidig kväll för mig , trots att jag slipper ställa klockan i morgon . Jag vet inte om det beror på all den friska luften som jag fått i helgen som jag inte är van vid eller om jag helt enkelt har sovit dåligt inatt ? Hur som helst så lägger jag ännu en fin helg bakom mig !

Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag har haft :) Bilder kommer upp inom kort .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0