Upptagen sjukling

Det har redan hunnit bli tisdag . Veckorna ( och dagarna ) flyger iväg och jag känner att jag inte riktigt hinner med . I lördags var jag en sväng på Gölingstorps Marknad med mina småkusiner , eller små och små de börjar minsann bli stora nu ! Det var evigheter sen jag var där , har alltid jobbat de senaste åren , så det var mysigt att andas in marknadsdoften . För visst har markander en speciell doft  ? :) Nybakade munkar , sockervadd , nygräddade våfflor och allt annar som hör marknaden till !

Denna vecka är jag hemma från VFU:n . Tanken är att vi ska skriva en observationsrapport vilket inte alls är lika lätt som det låter men jag kämpar på och har faktiskt kommit en bra bit på vägen . Har även legat sjuk några dagar . Förkylningen kom tillbaka som ett brev på posten natten till lördagen och denna gången hakade även febern på . Därför har jag inte gjort överdrivet mycket i helgen . I söndags var jag på möte på jobbet angående jobbveckorna i sommar , annars har jag mestadels legat i soffan och kollat på tv eller sovit . Idag känner jag mig bättre så nu hoppas jag att jag slipper fler sjukdomar framöver !

Är väldigt fotosugen just nu . Tror att jag ska göra ett sista ryck här med rapporten för idag och sedan ta med mig kameran ut och fota våren . Man får ju passa på nu när solen är framme ! Den har ju inte precis skämt bort oss de senaste dagarna .

Helgen ser ut att bli fin ; jobb på lördagen , söndagen blir lugn , måndag blir det troligtvis GeKås och sedan Sigges -premiären på kvällen och tisdag blir vilodag så jag är pigg och glad till VFU:n på onsdagen :) Sa jag att jag älskar långledigt ?

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Du glömde dans på lördagen. ;)

2012-04-24 @ 19:57:17
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkte faktiskt inte på det då ;)

2012-04-26 @ 18:16:03
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0