Fjortonde April

Mycket har hänt på en vecka , därför jag har valt att bortprioritera bloggen . Jobbade hela förra helgen . Efter att jag slutat i söndags begav jag mig direkt till syrran . Väl där åkte vi nästa direkt vidare till kusin Anna för att pyssla . Hon har en hel del saker till bland annat scrapbooking . Vi gick lös på allt material och tillverkade mestadels Grattis - kort :) Efter den här kvällen fick jag upp intresset för att pyssla och göra egna kort hemma . Jag är grymt sugen på att köpa scrapbooking - materil men efter som att tiden inte riktigt finns till väntar jag ett tag med det . Sov hos syrran mellan söndag - onsdag . Vi har tagit det ganska lugnt , trots det hann vi bland annat med sista buggpasset för säsongen , ett zumba - pass på Onyx , laga mat och Mary Kay - party :) Jag behövde verkligen några dagar där jag inte tänkte på skolan och allt som kommer framöver .

Började min sista VFU - period för det första läsåret i torsdags . Framöver ( med starta nästa vecka ) kommer jag ha väldigt mycket att göra , både på min VFU - plats men också när jag kommer hem . Därför kan det hända att det inte blir superbra uppdatering här men lite ska jag allt försöka uppdatera er , om inte annat med bilder :)

Denna helgen ser ut att bli lugn , känns som att jag behöver det :) Igår var vi i Reftele och firade Morfar som fyllde 85 och trots att jag höll mig till alkoholfria drycker är jag lite seg idag . Om jag finner ork och motivation ska jag försöka få lite gjort men om jag känner mig själv rätt så lär det inte hända ! Ha en fortsatt fin lördag alla :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0