Öland Dag 3 - Kamelridning

Under andra dagen , när vi for norrut på ön , såg vi en skylt med "Kamelranch" på . Vi sög på karamellen några timmar och kom sedan fram till att vi minsann skulle rida kamel . Sagt och gjort , dagen efter lockade vi med oss mina kusiner ( vi insåg ganska fort att det kunde se ganska löjligt ut när två nästan vuxna ( ja nästan , jag ser inte mig själv som vuxen än ) vill rida kamel ) . De var inte sena med att nappa , tack och lov :) De är faktiskt ganska fula djur de där men ändå rätt mysiga , hur nu det kan gå ihop ? Han som ägde ranchen och födde upp kameler var störtskön . Han är förövrigt med i höstens säsong av Bonde Söker Fru så passa på , han kanske inte är singel länge till , haha ;)


Tror att den kamelen jag red på heter Nora . . .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0