Min Tjugonde Födelsedag

Dagen började med sovmorgon till nio . Då steg jag upp och åt en god frukost framför julkalendern :) Vi 11.00 tog jag bussen till Ulricehamn för att möta upp Sofie . Syftet med hela besöket var ju självklart att besöka systemet för första gången ! Efter systembesöket gick vi och kikade i affärer och uträttade några ärenden . När vi kände oss nöjda med det gick vi till Format för att mätta våra magardär vi serverades supergod mat , jag kan verkligen rekommendera stället ! Vi var sedan inne en snabb sväng på ICA innan vi begav oss hemåt . Hon skulle hälsa på sin mor och far så jag fick , snäll som hon är , åka med :) Fick även en present av henne : två jättefina ljuslyktor . Resten av eftermiddagen har gått i lugnets tecken förutom zumbapasset som jag var på nu ikväll . Jag är väldigt nöjd med min födelsedag ! Det har dock inte blivit något stort firande idag , det spar vi till söndag då släkten kommer hit :) Efter det kommer det troligtvis upp bilder på det jag har fått  (även det jag har fått idag) ! Tack till alla som har grattat mig här, på facebook , sms eller samtal - det värmer så mycket 

Systemoskulden resulterade i två flaskor av årets glögg , en flaska Black Tower samt en Xide Winter :)

Bilden är från Instagram : @rosellsara

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0