Nyårsafton

Det är nyårsafton idag och därmed sista dagen på det här året . Det har gått otroligt fort samtidigt som det stundtals har gått ganska sakta . Några saker som jag har hunnit med det gångna året är bland annat jobba , pluggat , varit på Öland , spenderat en helg i Falkenberg , umgåtts med vänner och kanske det det allra största för min egen utveckling ; jag vågade tatuera mig och det är något som jag inte har ångrat en sekund :) Bilder från det gångna året finns i arkiven !
 
Natten har spenderats på akuten i Borås . Pappa har haft ont av gallsten de senaste veckorna och igår beslöt vi oss för att åka in . Vi var inne på akuten vid 23.00 och hemma igen vid 04.00 . Jag är med andra ord ganska trött idag men ska ändå bege mig till Månstad senare i eftermiddag för att fira in det nya året , men först tänkte jag ta en powernap innan Anna dyker upp här vid tre :) Ser fram emot det nya året och känner att jag kan lägga 2012 bakom mig med ett leende på läpparna !
 
Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR !
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0