Torsdag - snart helg

Veckorna går fort och det är endast fyra dagar kvar till jul :) Sista examinationen för det här året ägde rum i tisdags . Sedan dess har jag inte ägnat en minut åt att plugga , utan tar lite ledigt nu innan jul . För när julen är över måste jag dessvärre plugga till tentan i januari . Men innan dess ska jag verkligen se till att njuta av dessa lediga dagar ! 
 
Igår vart jag bjuden till min före detta dagmamma på lunch , så eftermiddagen spenderades där . Sedan klädde jag granen på kvällen och julpyntade mitt rum . Idag har jag tagit det ganska lugnt : slagit in några julklappar och packat lite inför ikväll . Jag ska ta bussen in till Ulricehamn och ha glöggkväll hos min tremänning . Efter det ska jag sova hos syrran som också ska med :) Imorgon ska vi hem hit (därför jag ta bussen, för att det är onödigt att det går två bilar) och baka pepparkakor . Sedan jobbar jag både lördag och söndag , sen är det JULAFTON !
 
Nu är det dags för mig att snabba på lite här . Ska packa det sista och byta om innan jag ska iväg :) 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0