Effektiv dag

Vaknade vid åtta imorses . Kickade igång dagen med frukost och måndagens avsnitt av Sofias Änglar :) Sedan fick jag för mig att framkalla foton . 141 kort senare var jag 157 kronor fattigare ;) Efter det fixade jag mat . Eftermiddagen spenderade jag med kameran en stund samt på återvinningsstationen och en snabb visit till farmor och farfar . Mellan varven har jag även hunnit med att tvätta och beställa födelsedagspresent till mamma . Mycket mer hann jag inte innan mamma, pappa och bror kom hem :) 

Det där med ISO , slutartid och alla funktioner som min kamera har, är inte så lätt som det kanske låter . Jag provade mig fram en bra stund . Har lite bättre koll än innan jag började men är långt ifrån ett proffs ;) Det är en hel djungel tycker jag ! Får fortsätta med mina små experiment en annan dag :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska storstäda i garderoben . Njaa , den karamellen får jag nog suga på en stund till !

Bilder från lördagens kalas kommer upp ikväll eller imorgon . Rörigt inlägg men så blir det ibland :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0