Första Februari

Äntligen går vi mot en ny måndag och ljusare tider . Åh vad jag längtar till våren , allt känns mycket enklare då :) Var som sagt hos Elin i måndags och åkte skidor . Vi åkte i skogen vilket gjorde att marken inte var helt plan . Ramlade x antal gånger utan att ta skada . Det var först sista vurpan som jag skulle få ångra . I sista nedförsbacken ramlar jag och landar på svanskotan . Hade ont lite samma kväll men igår var det som bortblåst så jag åkte och dansade zumba som vanligt . Jag vet inte om det berodde på det eller var det var men idag när jag vaknade ut kunde jag knappt stå , sitta eller gå . Svanskotan fick sig en rejäl smäll och jag har kännt mig som 80 bast större delen av dagen . Det enda som saknas är en rullator ;) Mamma hade sina gissningar på att det kan ha knäckts , jag hoppas innerligt att hon har fel ! Hoppas jag klarar av hela dagen imorgon någorlunda fint och att det snart går över . Nu framåt kvällen har även mitt blåmärke börjat ömma . Ett blå/lila märke på högra skinkan , lite mindre än en decimeter i diameter , ajaj :/ Det märks att jag inte åker skidor så ofta va ? ;)

Dagen har spenderats hemma med plugg större delen av dagen . Har kommit en bit på skrivandet men känner fortfarande att det är mycket kvar :/ Skönt att bollen är i rullning nu i alla fall :)

När jag hinner och kan ska jag försöka hinna kolla igenom bilderna från lördagens 20 - års fest :) Den natten resulterade i min förkyldning . Åkte hem utan jacka och alla mina tillhörigheter för att hinna med bussen , mamma skulle nämligen hämta mig i Limmared . Mer om det en annan dag :) Nu ska jag göra ett försök att duscha innan Sveriges Mästerkock börjar !

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Sv; Ja, jag vet. Detta inlägg skrev jag klockan sex igår morse. (Kunde inte med att publicera det då, eftersom jag "jobbade"). Är du på då? En mil är långt...

2012-02-04 @ 09:59:59
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0