Helgen är här !

Solen lyser och himlen är klarblå , bättre start på helgen kan jag väll knappast begära ? :) Här hemma är jag i full fart med att sortera bland mina papper , sätter in de i pärmen på sin rätta plats . 

I eftermiddag ska jag hämta två busfrön på förskolan . Jag är grymt sugen på att åka pulka i eftermiddag . Vi får se om min svanskota är lika sugen . . . Ikväll blir det mys framför tv:n med mamma . Pappa ska till en jobbarkompis och bada tunna . Imorgon ska vi ha kalas för mamman här hemma . Lagom till eftermiddagsfikat kommer gästerna . Efter kalaset följer jag med syrran hem och sova där till söndag . Imorgonkväll vankas det tacos och melodifestivalenmys med syrran och kusin Anna :)Helgen avslutas som vanligt med bugg ! Det ser ut att bli en riktigt fin helg det här :) Hoppas att ni får det också !

Nä , dags att sätta fart här så jag blir klar innan jag ska iväg i eftermiddag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0