Kalas

Hittills har det varit en ganska slö lördag , skönt ! Det har varit ganska mycket i skolan nu det senaste och massa annat som har gjort att jag inte hunnit uppdatera bloggen . Sen har jag inte haft något riktigt bloggsug heller , har liksom inte vetat vad jag ska skriva . Och inte är det något jätteinspirerande väder ute heller . Igår kom jag hem vid sex från skolan . När jag hade fått i mig lite mat tog det inte lång stund innan jag somnade . Har sovit i över tolv timmar inatt , vilket var väl behövligt :)

Har bara varit inne i Borås tre dagar denna veckan . Utöver Borås har jag varit barnvakt , pluggat och tränat . Gjorde en chansning när jag åkte och tränade i veckan på grund av min svanskota men tro det eller ej men det har faktiskt blivit bättre . Det gör fortfarande ont när jag sitter ner ( speciellt i bilen , ajaj ) och det känns lite när jag går men annars så är det mycket bättre än förra veckan , tack och lov :) 

Nu ska jag strax iväg på kalas här ( eller om en timme ungefär ) , det är två födelsedagar som ska firas :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0