Tröttheten ligger som ett stort täcke över mig

Internet och den fasta telefonen kom tillbaka i torsdags , inte en dag försent . Sju veckor och två dagar blev det totalt , jäkla åska ! 

Svanskotan mår betydligt bättre än i onsdags men är fortfarande inte helt okej . Jag slapp jobba idag , eller jag trixa och fixa lite så jag slapp , tror inte svanskotan hade gillat det speciellt mycket . Igår stannade jag hemma från skolan . Hade bara en föreläsning och beslöt mig för att vila upp mig ( då trodde jag att skulle jobba idag ) . . Istället satt jag hemma och skrev klart uppgiften ( Tack för hjälpen syrran ) . Eller jag ska läsa igenom den en gång till innan jag skickar in den :) 

Dagen har varit väldigt lugn . Vet inte riktigt var tiden tog vägen mellan frukost och lunch för helt plötsligt skulle jag börja med lunchen ( kanske bör tillägga att mamma är iväg i Finland med jobbet så jag sköter det mesta här hemma , framförallt matlagningen ) . Efter lunch gick tiden minst lika fort och nu har jag precis fikat lite . Dröjer inte länge innan jag ska börja med maten till ikväll heller . Det är nu jag är glad för att jag har gjort klart inlämningen tills på måndag och att jag faktiskt tycker det är kul att laga mat :) Tur att jag inte bor själv , då hade jag aldrig hunnit plugga ;) Trots att jag inte har gjort några större uppoffringar idag så är jag helt slut ! Jag har i stort sett bara lagat mat , plockat ur diskmaskinen och hängt upp en maskin tvätt . Frågan är var någonstans jag tappade min energi ? :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0