Mot Bästkusten

Mina första sammanhängande lediga dagar sen sommarjobbet drog igång har jag spenderat hemma , på IKEA , hos farmor och farfar , tränat fotboll och kollat på fotboll i Äspered . Det har inte varit det bästa vädret , förutom igår och idag då solen har tittat fram betydligt mer än vad jag är van ;)

Kvällen har bestått av packning , tråkigt men sant . Så typiskt mig att skjuta upp det in i det sista . Nu är det mesta gjort i alla fall och det är inte mycket mer som jag kan göra idag utan får ta det sista imorgon innan vi far iväg . Första stoppet är Ullared och sedan rullar vi vidare mot Falkenberg där syrran , Elin och jag spenderar några dagar :) Det enda som vi har bestämt är Vallarna , sen får vi se vad vi hittar på . Alltid finns det något att göra :) Kameran är med så jag hoppas att jag har några godingar att bjuda på när jag kommer hem . Om jag hinner kommer jag tidsinställa något/några inlägg så det inte blir helt tomt här , hihi . 

Kommer uppdatera Instagram mer så för den som vill så finns jag på @rosellsara :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0