Öland - Dag 1

Precis som förra året bestämde sig Lina och jag oss för att vi skulle åka på en roadtrip även i år . Förra årets resa kan du läsa om här >Länk< (Scrolla långt ner så ser ni alla inlägg ifrån Roadtripen) . Denna gången bestämde vi att vi skulle boka boende i förväg .Vi anlände till Öland vid 15.00 . Slängde in grejerna i stugan och åkte och besökte Bo med familj som också befann sig på Öland , inte långt ifrån vårat boende . Vi hann med att äta glass och njuta av solen innan vi åkte vidare för att handla .
 


När vi kom hem från affären startade vi grillen , som jag hade ansvar för .








Tidsfördriv i väntan på att maten skulle bli klar .


Medan jag stod vid grillen fixade Lina salladen .



På kvällen ville J och E hyra fyrmannacykel . Sagt och gjort - bilderna får tala för sig själva . Det var faktiskt väldigt roligt !

Ni som känner mig väl vet att jag är svag för solnedgångar så de bilderna kommer i ett separat inlägg någon gång framöver ;)

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Länken fungerar ju inte. Jag kommer till samma inlägg. :/

Svar: Den funkar ju visst :o Inom parentes står det att du ska scrolla ner till "Roadtrip"- inläggen :)
S . Rosell .

2012-07-22 @ 11:23:13
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0