På hemmaplan

Nu är jag återigen på hemmaplan efter några sköna och välbehövliga dagar på Öland :) Var hemma vid halv tre , slocknade som en låg i soffan i en timma . Efter den tuppluren har jag varit väldigt seg och har inte gjort några stora insatser sen dess . Jag har ägnat kvällen åt att sortera närmare 550 kort . Jag har dock inte påbörjat redigeringen än så bilderna från helgen lär dröja . Efter två veckors ledighet börjar jag nämligen jobba imorgon igen . Då det är min jobbhelg till veckan som kommer skulle jag tippa på att det blir lite glest med uppdatering här . Men rätt som det är så är jag här igen :)

Försökte ladda upp de sista bilderna från förra helgen i Falkenberg men det gick inte nu , får väll försöka en annan dag . Nu ska jag krypa ner i mammas och pappas säng ( nej , de är inte hemma än , hihi ) . Sover som en prinsessa i deras dubbelsäng så jag hoppas de blir borta lääääääänge ;) Hoppas ni haft en fin helg !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0