Helgen börjar lida mot sitt slut . . .

. . . och en ny vecka väntar runt hörnet . Jag har haft en toppenhelg . I fredags städade ( dammtorkade ) jag lite och var i Borås och hämtade min mobil ( äntligen ! ) . Frammåt eftermiddagen blev det bestämt att jag och två till skulle träffas på Kabyssen för att käka och sedan se Sverige - England spela :) Det var en bra match , tycker jag , om man bortser från att de förlorade ;) En spontan och mysig kväll ! Lördag förmiddag gick av bara farten utan att få något vettigt gjort . På eftermiddagen åkte vi på studentfirande . Bilder kommer någon gång när jag har tid ;) På kvällen kollade vi på Ice Age 3 - Det våras för Dinosaurierna . Den är faktiskt väldigt rolig , tycker jag . Ibland kan jag se oroväckande många liknelser mellan mig och sengångaren Sid , haha . Vid 21 åkte Erik och jag till Månstad och tillbringade kvällen där med vin och fint sällskap . Återigen spontant , precis som jag gillar det ! Vinet som jag hade med mig tog slut och jag var lagom i gasen när jag sedan gick och la mig . Att jag inte drack mer igår tackar jag för idag då vi har städat färdigt ( dammsugat och våttorkat golven ) huset . Förutom städning har dagen gått i lugnets tecken : Jag har sovit , redigerat bilder och tagit det allmänt lugnt . 

Nästa vecka drar jobbet igång . Tänk att det redan är dags för sommarjobb ! Jag jobbar två veckor innan jag är ledig sen igen . Jobbar endast tre dagar den kommande veckan . Känns bra att mjukstarta lite såhär i början ;) Hoppas ni haft en fin helg också !

Ett bildkollage från igår som jag snodde från Jennifers blogg (>LÄNK<) ;


Ditt Ord :)
Postat av: Jennifer

Det tycker jag absolut att vi ska göra! :) mer vinkvällar! Hehe

Och det går jätte bra att du tog bilden :) och det var jätte kul att du följde med igår, det måste vi göra om :)

2012-06-17 @ 22:41:20
URL: http://jenniferberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jajemen , det låter bra :)

Snällt , för det är ju för sent ändå , hihi ;)

Tack , det var roligt att jag fick komma ;)

2012-06-18 @ 18:48:42
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0