Sveriges Nationaldag

Eftersom att det är Nationaldagen idag känns det som att det är söndag . Det här med att vara ledig mitt i veckan gör mig väldigt förvirrad . Visserligen har jag inte något emot att vara ledig såhär mitt i veckan . Fast å andra sidan har jag ju sommarlov så jag är ju ledig hela tiden kan man säga . Fast just för att alla andra har varit lediga idag , har jag jobbat . Som en söndag också . Dubbelt betalt . Jo , jag gillar och säga de där orden . Och att det dessutom är sanning gör det hela ännu bättre ;)

Håller på och går igenom bilderna från Borås Djurpark i lördags . Och jo , det är många . Så många att jag tror att jag måste dela upp de i flera inlägg för annars kommer det bli flera kilometers läsning ( fast läser gör man ju inte när det är en bild utan text men ah , ni förstår vad jag menar ) . 

Här hemma har vi rundat av dagen med grillat , hemma gjord potatissallad och kantarellsås med tillbehör :) Fint avslut på årets Nationaldag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0