Du ljuvliga helg

Hemmastudier imorgon vilket betyder att helgen redan har tjuvstartat för mig , så skööönt ! Om allt går som planerat kommer jag plugga imorgon men vi får väll se hur det blir med den saken när tiden väl är inne ;) Ikväll har jag sysselsatt mig med att sy en ful-docka , ett projekt som började i tisdags på bildlektionen . Roligt att få använda sin kreativa sida emellanåt också . Bildresultat kommer när den är färdig :)
 
Helgen som är på ingång blir lugn , det enda som jag har planerat är jobb på lördag , annars får vi se vad den har att erbjuda :) Den första snön föll från himlen ikväll , lite för tidigt om ni frågar mig men om vädergudarna har rätt så ska det bli mildare i början på nästa vecka igen . Jag knäpper mina händer och önskar att de har rätt . Amen ! 

Nu ska jag kolla färdigt på Criminal Minds och sedan krypa ner i sängen , det är en trött Sara som skriver ikväll så det ska bli extra skönt med sovmorgon imorgon ! Sovmorgon och fredag - tror inte att det kan bli så mycket bättre för tillfället , livet är allt bra  fint ibland :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0