Fredagsmyser

Sitter här hemma i min ensamhet och fredagsmyser . Mor och far är iväg över helgen och Erik är på bio . Försökte mig på att göra hemmagjorda hamburgare innan men de blev alldeles för lösa för att kunna stekas så det blev köttfärsröra istället men smaken var ju densamma :) Efter det la jag mig i ett varmt bad med tända ljus i badrummet , något som jag sett fram emot hela veckan . Nu har jag placerat mig i soffan med datorn i knät och precis sett sista delen av fotbollskvalet där Sverige vann samtidigt som jag slösurfar lite på datorn :)

Veckorna rullar på i rasande fart och vi är redan inne i mitten av oktober . Jag har redan börjat fundera på vad jag önskar mig i födelsedagspresent / julklapp ( tidigt för att vara mig , jag vet ! ) .
Förra helgen spenderades i Ulricehamn med syrran . Vi var i Boråsparken , tittade på filmer , var på den årliga höstmarknaden i Ulricehamn och myste som bara systrar kan 

Jo , just det .. Jag glömde ju berätta var vi var någonstans över helgen i slutet av september . Det var den årliga tävligen i Hökensås som vi medverkade i . Jag sov i husbilen , liiite trångt för tre personer men det funkade en helg som tur var !

Ljusen är tända , jag sitter invirad i filten och fredagsfilmen har börjat ! Jag är redo för lite kvalitetstid med mig själv :) Ha en fortsatt trevlig helg !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0