En kanonhelg

Helgen har varit kanon , flugit förbi som vanligt ! 

I fredags ringde klockan långt före tuppen , 4.45 närmare bestämt . Upp och hoppa för att göra min sista VFU-dag för den här gången . Slutade vid 13.00 och då tog jag vita faran och for till Gällstad för att sticka in en snabb sväng på Lager 157 . Under tiden fick jag ett sms ang kvällen , blev bjuden på grillkväll i Hökerum . En mycket lyckad kväll som jag gärna gör om :) Var hemma vid ett och sov några timmar innan jag skulle upp igen för att jobba 10.00-18.00 . Sedan hem och byta om för att sätta mig i vita faran igen för att ta mig till Ulricehamn och sedan vidare till Boråsparken där sex timmars bugg väntade :) Det var mycket folk men det blev ändå en hel del dans ! En kväll som i helhet vart lyckad :) Dagen efter vaknade jag upp hos syrran vid tolv och sedan blev det inte många knop gjorda resten av den kvällen . Mitt i allt detta har jag lyckats dra på mig en förkylning också som heter duga . Antar att den ingick i den här tre-veckors-praktiken ;) Det är bara att tacka och ta emot . Det kunde ju faktiskt varit värre , typ magsjuka . 

Imorgon hoppas jag att det blir Sigges-premiären , inte helt hundra ännu . Vi får helt enkelt se hur det blir :) Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft ! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0