Söndag och sol

Påbörjade ett inlägg i fredagseftermiddag då helgen var på ingång och den där härliga fredagskänslan hade infunnit sig . Jag hann dock inte skriva färdigt det inlägget då annat kom emellan och sedan glömde jag faktiskt av det och blev påmind först när jag skulle stänga av datorn i fredagskväll . I fredags hölls terminens sista buggiedans i Trädgården vilket är lite sorgligt , speciellt nu när torsdagsdansen också har slutat . Nu laddar vi om inför den sjunde maj när utedansen i Timmeleparken börjar ! Fredagskvällen bjöd på dans (såklart!) och många skratt . Ett bra sätt att börja helgen på . Igår var jag en sväng på Gölingstorpsmarknad . Underbart väder och mycket folk gjorde att tiden sprang iväg och när vi väl var hemma kom Lina hit på besök . Henne spenderade jag resten av dagen med . Vi hade mycket att ta igen nu när vi inte ses så ofta längre och det surrades mycket vill jag lova ! Grill, TV , kåta katter , promenad , årets första vitsippor och sol (fick till och med lite färg) beskriver vår dag ganska bra tror jag . Det får vi snart göra om :) 


Bild på Linas Golden - Affe .

Idag är vädret lika fint som igår , hur underbart ?! Dessvärre måste jag stanna inne och plugga , noll motivation och en längtan ut i solen gör det inte så lätt kan jag tala om , men det är sånt som måste göras så det är bara att bita i det sura äpplet . Om jag snabbar mig kanske jag hinner ut en sväng i eftermiddag :) En sväng med kameran vore ju inte helt fel . Ha en fortsatt fin och solig söndag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0