Tentan är skriven och helgen är på ingång

Det är fredag , solen skiner och fysik och kemi-tentan är skriven . Livet känns lite lättare för tillfället och jobbet imorgon känns inte så betungande . Tröttheten ligger förvisso som ett tungt täcke över mig men en tidig sänggång ikväll och en god nattsömn så är jag nog på banan imorgonbitti igen , lagom till jobbet kallar på mig .


En bild från tentaplugget i solen härromdagen . Nu kan jag äntligen lämna detta bakom mig i några veckor tills resultaten kommer in på kontot .

Trevlig helg !

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag hoppas att du är PÅ banan i morgon bitti och inte vaknar upp som en banan. ;)

Svar: Självklart menar jag det :) Har ändrat det nu!
S . Rosell .

2013-04-05 @ 21:34:27
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0