Måndag - kväll

Helgen har gått i ett ! M kom och överraskade mig genom att komma och hämta mig i fredags . Direkt efter att han hade slutat jobbet på förmiddagen så åkte han till mig , hur gulligt ?! :) Så på fredagkvällen åkte vi till Liseberg och gick och strosade på julmarknaden . Jättemysigt faktiskt , trots att det var ganska kallt ! I lördags var vi på kalas i Munkedal . Med tanke på att det är en bit dit så tog det i stort sett hela dagen från kl. 11.00 . Igår bakades det pepparkakor och efter det var vi över hos grannen med nybakta pepparkakor och drack kaffe :) Sammanfattningsvis har det varit en himla mysig helg , trots snöovädret (det hör ju lite den här årstiden till) ! 
 
Nu sitter jag i M:s lägenhet och ska strax fortsätta plugga . Jag skrev en kort stund innan jag började skriva här istället , så nu är det väll dags att återgå till det igen !
 
Avslutar inlägget med några bilder från helgen ;
 

 
Ni kan ju tro att helgens händelser har höjt julkänslan och julstämningen en hel del ;)
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0