Melodifestivalen - State Of Drama

Igår var det dags för Borås-bandet State of Drama att inta Melodifestivalens scen . Deras låt "Falling" överträffade verkligen mina förväntningar , den bästa igår skulle jag nog till och med kunna påstå . Det är faktiskt lite coolt att två av bandmedlemmarna är födda och uppvuxna i Dalstorp :) Roligt att sätta vår lilla håla på kartan ! Nu får vi bara hålla tummarna att det går hela vägen för de . Jag tror i o för sig att det är en stor vinst att bara vara med och i Mello och synas men det vore lite häftigt om det tog hem alltihopa ;) Gårkvällen spenderades alltså framför Mello hemma hos syrran och kusin Anna .

Dagen idag är ännu oplanerad . Syrran och jag har gett oss in på å göra en skinkstek som nu strax är färdig . Förutom matlagning är det bugg som står på schemat ikväll ! Imorgon är det måndag och ny vecka igen... Hoppas ni haft en fin helg :)

Bilden är tagen från instagram (@rosellsara) som i sin tur är tagen ifrån Aftonbladets hemsida .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0