2013

2013 är här . Några nyårslöften har jag väll inte direkt men jag har funderat en hel del på vilka förändringar jag vill göra i mitt liv  jämfört med 2012 . Det kanske kan ses som ett nyårslöfte , skillnaden är väll att de inte kommer skrivas ut här eller sägas till någon . Det jag vill förändra gör jag för min egen skull , utan att känna press från nära och kära . När och om jag uppnår målet kanske jag avslöjar vad det är men tills dess bevarar jag det för mig själv :)

Nyårsafton vart väldigt lyckad , helt klart över mina förväntningar ! Först var vi hemma hos Jennifer ett glatt gäng innan vi fortsatte till bygdegården där det nya året firades in med skumpa och raketer :) 

Instagrambild på Anna och mig , dålig kvalité - jag vet ! Bättre bilder kommer upp när jag har lagt över de från kameran till datorn och kollat igenom de .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0