Mamma Mia

Sitter i skrivande stund och kollar på Mamma Mia - The Movie . Den är så härlig och man blir så glad när man ser på den :) Sen att den utspelar sig på en alldeles fantastisk ö gör inte saken sämre . Så skulle man bo ! 
 
Dagen har bestått av jobb och tentaplugg . Kanske inte det roligaste man kan göra på en lördag men det ska göras det också , speciellt det sistnämnda . Längtar sååå tills det är över ! Men tills dess får jag plugga så mycket jag bara kan och hoppas att det räcker :) Imorgon blir det jobb också och om jag orkar så ska jag även försöka plugga lite imorgon också . Kommande vecka kommer , även den , mestadels bestå av plugg och veckan efter det , sen kan jag förhoppningsvis slappna av lite ... Så frånvaro i bloggen beror på att jag inte har något vettigt att skriva , ungefär lika meningslöst som detta inlägget ;) Återkommer helt enkelt när jag har något vettigt att berätta , om det är imorgon eller om tre veckor , det vet jag inte . 
 
Bjuder på en (suddig) bild från imorses . Såhär fin var himmeln när jag åkte till jobbet vid åtta ;


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0