Min helg

Helgen är slut och vi går nu in i sluttampen av termin tre . På torsdag vankas det tenta så dagarna fram tills dess kommer jag troligtvis sitta bänkad med näsan i böckerna . Ge mig torsdag eftermiddag så att detta kan vara över någon gång . 

Helgen har varit lugn . I fredags var jag med pappa i Jkpg och inhandlade diverse saker , vi var bland annat på Biltema , Rinkaby Rör och A6 . Det sistnämnda var väll höjdpunkten för dagen även fast inte jag hittade något till mig själv . Eller jag hann inte kolla särskilt mycket , pappa var kaffesugen och då är det bara en sak som gäller : leta upp ett fik med kaffeförsäljning ! Det var inte särskilt svårt då de flesta fik faktiskt säljer kaffe ;) Vi hamnade i alla fall på fiket som ligger mitt i A6 , där man får gå upp en våning och mumsa i sig det man har köpt . Efter kaffepausen uträttade vi de ärenden vi hade och sedan begav vi oss hemåt . Pappa är inget stort fan av att gå och småstrosa i butiker så när vi var i Jkpg så hade jag fullt sjå att hinna med honom i hans långa steg . Jag kan tänka mig att det såg lite lustigt ut när pappa kommer och går med stora kliv (för mig) och jag kommer småspringandes efter ;) Hur som helst , i lördags pluggade jag i några timmar , var med när Sophia skulle övningsköra på pappas jobb , rensade ut julen och sedan på kvällen var vi bjudna till farmor och farfar på middag . Gårdagen bestod endast av plugg , och det kommer även dagen att göra så nu ska jag sätta igång med pluggandet så jag åtminstone har lite bättre samvete sen :)

Min helg i bilder :
 
Bild från instagram : @rosellsara

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0