Midsommarhelg

Midsommaraftonen är över . Det blev ganska lugnt för min del . Kände mig inte helt hundra vilket gjorde att jag stannade på hemmaplan efter jobbet igår . Blev bjuden på sill-lunch (köttbullar för min del) hos min farbror med familj . Efter det åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sedan åka till farmor och farfar en sväng innan jag till slut hamnade hos en av mina äldsta kusiner mede familj . Innan jag åkte till farmor och farfar han syrran och Kusin Anna titta in en sväng här hemma ockås . På kvällen grillade vi , drack gott , pratade och skrattade hela kvällen . Underbart att kunna sitta ute hela kvällen , det ger sommarkänslor :) Vid midnatt begav jag mig hemåt . Det tog inte många sekunder för mig att somna då jag var fruktansvärt trött efter att ha varit vaken ca 20 timmar ! Tyvärr togs det inga bilder igår så detta får bli ett bildlöst inlägg men det funkar emellan åt också hoppas jag . För att inte ha planerat gårdagen (förutom jobb) tycker jag allt att den blev väldigt lyckad ! Lite väl spontant kanske men ibland är det det bästa ;)
 
Vaknade vid elva imorses . Efter ca 11 timmars sömn var jag fortfarande trött , antar att jag sov liiiite för länge men det är skönt så länge man inte har några måsten ! Idag blir det lugnt , känner mig fortfarande inte riktigt på topp , jag hoppas att det ger med sig under dagen . Tiger ligger jämte mig här och håller mig sällskap så vi ska nog få dagen att gå , han och jag :) Med tanke på det tråkiga vädret (regn och rusk) passar det utmärkt med en riktig innemysardag !
 
Hoppas ni har en fin midsommarhelg !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0