En effektiv dag och helgplaner

Dagarna flyter på  och vi är redan inne i mars ! Årets första vårmånad .  Så underbart skönt att det går mot ljusare och varmare tider samt se hur knopparna slår ut . Nu är det bara snön som ska försvinna också men det kommer det också .

Det har väll egentligen inte hänt så mycket sen sist . Hade hemtenta i tisdags som gick kasst . Det är svårt det där med ekologi och kroppen . Nu hoppas jag bara att läraren inte tycker att det gick lika kasst utan Godkänner mig med ett stort grönt G . 

Idag har jag gjort allt annat än plugga . Jag har städat toaletterna , tvättat , vikt tvätt , handlat , gett fåglarna mat , skottat m.m. Visserligen är det mestadels nödvändiga saker jag har fått gjort men dagen susar förbi lite för fort för min smak . Det måste ju vara lite ordning och reda nu när mamma och mamma snart kommer hem ;) 

Imorgon är det dags att fara till Göteborg igen för att hämta hem mor och far som varit i Thailand i 15 dagar . Tror och hoppas att de har haft det underbart ! Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och packa . Åker till Emma ikväll och spenderar kvällen , natten och morgondagen där , innan vi tillsammans åker mot Landvetter . Innan dess får vi besök som vi båda två ser fram emot , lite bebisgos står på morgondagens schema ! 
 
Ska försöka bli bättre på det här med bloggning men det är inte alltid det prioriteras (konstigt va? haha) . Har några bilder från när vi firade mamma för tre veckor sedan som inte kommit upp än , de kanske kommer upp på söndag . Nu måste jag sätta lite fart här hemma ! Hoppas ni får en fin helg :)

Kan aldrig få nog av solnedgångar , åh så vackert det är ! 
Bilden är tagen från instagram @rosellsara

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0