När kommer våren tillbaka ?

Just nu känns det som att våren aldrig kommer komma tillbaka . Det snöar och blåser utanför fönstret . Visserligen är det inga stora flingor som faller från skyn men vår-faktorn är så låg som den kan vara . Vill ha plusgrader och sol igen ! Det är jag nog inte ensam om att tycka , så jag förstår inte varför våren inte bara kan komma ;)
 
Sitter här och försöker svara på instuderingsfrågorna som är till fysik och kemi-tentan i början av april . Det går sådär . Eller det går ganska bra men det tar sån tid . Och med tanke på att det är ca 60 frågor inom fyra områden (El & Magnetism, Kraft Friktion och rörelse , Ljud och Ljus samt Astronomi) . Sen är det kemidelen på det också . Suck , pust och stön . Vill bara att den ska vara över ! Hemtentan klarade jag föresten , skönt att kunna släppa den åtminstone :) 

Nu ska jag vila en stund i soffan (matkoma?) för att sedan återgå till instuderingsfrågorna igen . Ha en fin onsdag alla :)

Vill ha sol och klarblå himmel !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0