Full fart

Dagen har verkligen gått i ett . Och bara för att ni ska veta hur duktig jag har varit kommer jag nu skriva vad jag har gjort i tidsordning (i punktform) :
  • Startade en maskin tvätt
  • Plockade ner den torra tvätten
  • Åt frukost
  • Tvättade bilen
  • Klippte gräset (Fick åka ifrån och köpa bensin)
  • Pluggade
  • Lagade lunch
  • Käkade lunch
  • Städade
  • Fikade
  • Hjälpte pappa att måla huset
  • Käkade kvällsmat (Grillat kött , champinjonsås , grönsallad och rotfrukter i ugn = mums !)
  • Blogguppdatering
Den sista punkten är alltså det jag gör nu för er som inte förstod det :) En effektiv dag där mycket har blivit gjort , sånna dagar gillar jag ! Och att vädret har varit fantastiskt skönt gör ju det hela lite bättre , och fredag på det ! Om det inte hade varit för att jag ska jobba imorgon så hade detta varit en fan så bra dag . Jobbar visserligen bara mellan 7.45-13.00 så det är inte hela världen . Imorgon kväll bär det av till Hökerum för tjejkväll , ska bli roligt ! Sover där och kommer hem till Dalstorp igen lagom till söndagens dop :)

Nu blir det en dusch innan jag bänkar mig framför Let's Dance . Jo just de ja , Sverige vann ju igår . Överraskande må jag säga , men såklart jätteskoj !
Trevlig helg på er :)

Kanske skulle byta yrke ? 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0