Lillördag

Vi klarade undan regnet i måndags på workshopen som hölls på Kransmossen , solen tittade till och med fram vid något tillfälle ! I måndagskväll var jag och testade fotbollsgolf för första gången . Det var mycket svårare än vad man kan tro men samtidigt väldigt skoj ! Några bilder som togs i måndags kväll :


Idag har jag varit i skolan hela dagen . Plugg från 9.00-14.00 med en lunchpaus på ca 30 min och sedan stod Mentorträff på schemat . Skönt att få lite gjort ! Nu siktar jag på att skriva klart portfolion i veckan så att jag kan koncentrera mig på art-tentan sedan . Helt sjukt att det är mindre än två veckor kvar till sommarlovet :)

Veckan rusar på i en rasande fart och idag är det redan onsdag , vilket innebär att det bara är två dagar kvar till helg . Imorgon är det ytterligare en dag som ska spenderas utomhus och yr.no visar regn på förmiddagen och uppehåll med någon solglimt på eftermiddagen . Jag har förberett kycklingsallad som jag ska ha med mig imorgon , mums ! 

Nu ska jag fortsätta plugga en stund här innan duschen och sängen väntar :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0