Nytta med nöje

Idag har jag förenat nytta med nöje genom att ha varit ut och letat efter de arter som vi har till tentan nästa vecka . Hittade några stycken men inte alls så många som jag trodde jag skulle hitta . Fast egentligen är det inte så konstigt med tanke på att jag egentligen gick ut för att plocka liljekonvaljer och pingstliljor men tänkte att jag kunde göra lite nytta på vägen och leta efter arterna till tentan :) Jag gick samma väg dit som hem , och det var inte särskilt långt , ändå var jag ute i över en timme . Stundtals var det riktigt varmt och skönt men det ändrades fort och i nästa sekund var det ganska kallt . Men jag lyckades hålla värmen uppe ändå !
 
Underbart fina blommor som doftar sååå ljuvligt .
 

Nu ska jag försöka lite gjort här , plocka undan lite på mitt rum . Förstår inte varför jordens dragningskraft har så stor påverkan i mitt rum , hihi :)
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0