Utedag

Idag har det varit en riktig utedag vilket jag inte var särskilt taggad för imorses när klockan ringde och det första jag hörde var hur regnet smattrade på fönstret . När vi väl var på plats klockan nio hade regnet upphört men det var fruktansvärt kallt vilket gjorde att förmiddagen gick långsamt trots att innehållet var ganska intressant och lärorikt faktiskt :) Under eftermiddagen dominerade solen vilket gjorde att det blev varmt och skönt !

När jag kom hem vid fem slängde jag i mig lite mat innan jag var iväg och fotade fina S och hennes 38 - veckors mage :) Det har varit en bra dag utomhus med andra ord (förutom kylan i början) men det är ju nu man får passa på . Man vet ju aldrig när solen behagar visa sig nästa gång ;)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0