Ytterligare en fin helg att lägga i ryggsäcken

Helgen har , som vanligt , gått väldigt fort . Den har varit fantasisk på många sätt och vis . Dans , skratt , god mat , trevligt sällskap , sena kvällar och sovmorgon är ett bra recept på en lyckad helg :) Bilden nedan är ifrån när vi var i Hökerum igår kväll .


Instagrambild (@rosellsara)

Imorgon är det måndag och ny veckan igen då jag verkligen måste ta tag i pluggandet . Några inlämningar ska skrivas så att jag endast kan fokusera på tentapluggandet sedan . Det är inte många veckor kvar innan sommarlovet stundar . Som jag längtar ! Men innan dess ska jag lägga i en högre växel vad gäller pluggandet så att jag kan ta sommarlov med gott samvete sen :)
 
Hoppas att eran helg också har varit fin ! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0