En lugnare vardag

Det har lugnat ner sig på skolfronten vilket jag tackar och bockar för . Visserligen har vi fortfarande en hel del att hinna med på skolfronten utanför dess dörrar men det är inte alls samma tempo som när terminen startade . Det vill jag helst inte vara med om igen . Aldrig faktiskt . Vi är inne i delkurs två av tre och just nu läser vi om specialpedagogik . Väldigt intressant och himla synd att det bara är en fyra-veckors kurs ! 
 
Det är fredag idag och tanken var först att jag skulle spendera den i ett varmt bad och bara mysa här hemma men nu ska jag istället iväg och mysa med mitt kusinbarn och hennes mamma :) Tacomys står på schemat och jag ska fredagsmysa så mycket jag bara kan och försöka att inte tänka allt för mycket på helgens jobb och det faktum att klockan ringer 6.15 imorgon bitti . 
 
När jag inte haft besök har största delen av dagen bestått av plugg . Jag känner att jag har fått en del gjort vilket gör att lugnet inom mig inte är ett falskalarm . Nu tänkte jag faktiskt inte plugga mer denna helgen utan jobba och få massa andra nödvändigheter gjorda , vi får väll se hur det blir med det :) 
 
Första snön föll förra veckan också och adventsljusstakarna har kommit upp här hemma . Nu är det inte långt kvar till jul och allt mysigt som hör därtill :) Helt galet att det är mindre än en vecka kvar till min födelsedag , ett år går verkligen fort !
 
Nej , klockan tickar och det är strax dags för mig att byta om till lite snyggare kläder innan jag ska iväg :)
 
Den översta bilden är tagen förra veckan och den andra bilden är tagen igår ! Båda två från Instagram (@rosellsara) eftersom att jag inte är särskilt aktiv med kameran . Går och väntar på att det ska bli finare väder så att fotolusten kommer tillbaka :)
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0